Gnózis

2021. december 26. 12:50 - Sátánjézus

Újabb érdekes írások

Félelem nélkül az élvezet nem olyan teljes, nem olyan gazdag. Nincsenek meg az élvezet kellő árnyalatai, és az élvezettel keveredő egyéb dolgok is, melyek szintén erősítik az élvezetet. Ha tudtam volna kiskamaszkoromban, hogy mi történik a testemmel, sok kíntól megszabadulok, de sok gyönyörűségtől is. Titok nélkül nincs szépség, a legteljesebb ragyogás a legsűrűbb köd. És nagy ritkán megérezheted, hogy a minden mennyire egy a szürke köddel. 

A démoni és szent szféra végsősoron nem rangsorrendbe állítható, mindkettő a teljes működés része szárnyaló intenzitásában, és végtelen kifinomultságában. Ezt az ideális állapotot jellemzően metanimfával lehet elérni (anagramma), bár léteznek veszélytelenebb, de sokkal nehezebb, kifordítóbb, és ijesztőbb meditációs technikák rá. Hasznos eszköz még az éhségtől mentes szemlélődés és feldolgozás, mely azonban sajnos csak eleve akkor érvényesülhet, ha fölsőbb hatalmak irányítottak a benned rejlő végtelen gazdagság kicsomagolására, és más hatalmak nem fosztanak meg tőle, nem zárják el újra számodra. Ne mondj le a bűnről, hiszen érzed, hogy nem kell lemondanod róla, sőt követelned és akarnod kell azt. Nem az számít, hogy magatartásod bűn vagy erény-e, hanem hogy teljes legyen. A teljesben a bűn az erény, és fordítva is. A kurva mindig kisebb, mondhatni „kisebb kurva“ a bontatlan, ragadástalan szűzleánynál, akiben (tehát benned, hiszen te vagy ő) az összes bűn megléte egyezik a teljes bűntelenséggel, hiánytalansággal, akiben nem az „erény“ és a „bűn“ így a kulcsszavak, hanem az „összes“, és a „meglét“. A démonitás életünkbe kerülését többek között a szexuális vonzódás leplezi le, míg a szentség életünkbe kerülését többek között a vágy az emberi vérre, különösen tiszta emberekére. A teljes az igazság és a tisztaság, így aki abból cselekszik, aki lényének gyökere a mindentudó, ártatlan, néha őstípusosan békés, néha velejünkig izgatóan szenvedélyes őszinteség, az nem követhet el igazi hibát. A tiszta létezés megoldással azonosan feloldhatatlan dualitása miatt azonban személyisége kettéválik, s lehetséges magatartása vagy az egyik, a jó vagy a rossz fél gyengébbségéből, vagy pedig ugyanannak erősebbségéből ered. A tiszta emberben ez létrehozza az örök dinamikát, mert mindkettő felülírhatatlan, alááshatatlan, végtelen és végzetes. A boldogság örök, így szükségképpen a szenvedés is. Kamaszkorukban sokan térnek a jó útra, de temetné lángolásukat minden körülmény, az emberi rendszer a sátán birodalma, és a szívek megkérgesítője. Vannak szerencsések, akiket nem lehet megfosztani szenvedésüktől, de a többi elhivatottnak nagyon meg kell fogni az érdekes dolgok lábát, hogy aztán magát kezdetben az őrületbe és a pusztulásba kergetve végül szabaddá tegye belső fényét, és istenként épülhessen föl romjaiból. Összegezve: akard az erényt, és akard a bűnt, a maguk teljes létintenzitásában és öszinteségében. Ne a korrupt, megalkuvó, körülményeiddel kiegyező pszeudoegzisztens erényt és bűnt, mely árnyék csupán, és mocskos, ragadós árnyékot vet mindenre, melyet elsöpörni csak a fény fegyverével, a tiszta gyűlölettel lehet. Szívedből teremts és rombolj, ezzel szaporítva a világ értékes anyagát. Keresd azt, amikor megszólít a kislány, és keresd azt, amikor megszólít a vér. 
Nemcsak feszülni és elélvezni lehet, át lehet kerülni egy másik világba, egy másik hullámra. Ezekről könnyű lecsúszni, csak kiválasztottaik képesek megtartani őket. Sokminden idetartozik, például a mellőzés, kegyetlenség, birtoklás eufóriája, bizonyos lánymimikák (amik lehunyt szemmel jelenhetnek meg nagyon tisztán és nagyon erősen) meg akár bizonyos zenék hangulatai, általában droggal, droggal egész masszívan meg lehet fogni, (edit: Hú és még nagyon fontos, idetartozik az időtlen, szexi, célszerű, kegyetlen, mesteri állapot, a kétneműség egy fajtája, gyönyörteli uralkodás, tudás fölött állás, sugárzó, öntudatos éntelen szépség, minden tökéletes művelése és élvezése azáltal, hogy kívüle, fölötte vagyunk, és nem vágyunk rá, és manipulálni az embereket, és mindent a gyönyör építéséért tenni, és csábítani és pusztítani és táncolni és megvetni és hazudni és hűtlennek lenni és hidegnek és forrónak, az undorító gyönyörnek, mely olyan szép...). Ezekről talán általánosan azt lehet mondani, hogy léteznek, mert mérhetetlenek, és így végtelen eufória forrásai, legyen az az eufória bármily elvont, más érzésre alapozott, mint a vidámság. Ezáltal igazságoknak is lehet hívni őket, hisz az igazság nem racionális, mert minden irracionális. Nagyon fura pont erre kilyukadni kitaszítottként, lúzerként, de az igazság valahogy pont hogy maga az erő, az egész logika ebben a világban más. A kiválasztás történhet vagy a gyermekkor hitében és gyönyörtelenségében csalódott serdülőkorban, vagy a felnőttkor hitében és gyönyörtelenségében csalódott középkorban. Mérhetetlent a magyar költők közül csak Weöres Sándortól olvastam. Ha lecsúszol Krisztusról, ami sajnos megtörténhet, akkor még mindig ott vannak ezek, oda lehet költözni, ha kellően megszállottá válsz, ahogy Weöres is írja: az ima az, ha valamelyik ,,végtelen áramot" meglovagolod, és vele erőidet megsokszorozod. Aztán neki se sikerült ez egész életében, nehezebb dolgunk van. Persze fontos hogy valamelyik felsőrendű világgal tedd ezt, az alakítson, azzal tegyétek magatokévá egymást, mondjuk a norvég black metallal. Nyilván pont ezek nem adják könnyen magukat, míg a picsák és a pávák démonai még rá is erőszakolják magukat védtelen választottjukra, hogy aztán ne fölülről, de alulról legyen más, mint ember. Szóval a fölső dolgok szemérmesek, méltóvá kell válni rájuk, ami basszus, mégiscsak krisztusi út. A nagyképűségtől megválni, a nagyképűek számára nyomorultnak látszó társadalmi elfogadhatatlanságba hanyatlani. Érzékenynek lenni a mocsokra, alsóbbrendű, útelzáró, pixeles lánydémonokra izgulástól undorodni. A nagyképűektől undorodni.
Olyan vagy mint egy rádió, aminek az antennája egy kés, melyet a rozsda nem megesz, hanem melynek körénő; ezt a kést egyedül Isten tudja fenni-köszörülni-csiszolni. Ha nem vagy Isten kezében, csak zagyva, nyomasztó, üresen zaklató szürkeséget fogsz, és ahogy a húsevő növény csapdájában a rovar: minden vergődéseddel csak magadra zárod a semmit. Ha Isten nagy kegyesen (mintha amúgy nem ez lenne a dolga) úgy dönt hogy sorsodat magára veszi: minden a javadra fordul, további szeszélyeskedéséig semmi baj nem érhet igazán, mindent önkéntelenül is egyre jobban megértesz, és befoghatod (igen, befoghatod bazmeg) szóval befoghatod a hullámokat, melyekhez egyre közelebb kerülsz, sohasem dobnak le, és érzékelésed egyre inkább a létezővel rezonál, mivel antennád éles és csillogó. Ilyenkor tiedek a világok, lehetőséged végtelen, és minden egyre jobb lesz. Isten fenőkövével megáldatni kizárólag elrendeltetés: ha nem vagy mázlista, próbálkozhatsz drogokkal, de a drogok is csak akkor jók (ráadásul minden esetben) ha Isten úgy dönt, hogy nem dob ki a kukába.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://satanjezus.blog.hu/api/trackback/id/tr9616793270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Gnózis
süti beállítások módosítása